v.34

Vill börja med att säga GRATTIS till min bror som fyllde 24 år igår!!!!
GRATTIS BRUUUUUUSCHAN!!!
Puss puss till dig!

Igår träffade jag även lilla lilla vackra Olivia. Helt underbar är hon!
Det fick mig att längta så himla mycket efter min egen lilla skatt!
Jag har förut tyckt att de här 9 månaderna är grymt behövliga just för att ställa in sig och förbereda sig för vad som komma skall. Men nu är jag redo! helt och hållet! Jag vill ha min bebis i min famn nu nu NU!
Jag är inte ens nervös över hur allt ska bli längre. Jag längtar bara så till min lilla bebis kommer ut till världen.
Det fantastiska är att om bara tre ynka veckor så är det fritt fram för Lilla Hjärtat att titta ut när som hellst.
Å jag har en känsla som säger att lilla bebisen inte tänker vänta i hela 40 veckor, utan titta ut några dagar innan.
Eller så är det väl bara ett önsketänkande :)

Min rygg har förövrigt gått av på mitten. Kan nästan varken stå, sitta eller ligga. Å fruktansvärt tung har magen blivit också. Ush allt är jobbigt nu!
Men faktiskt så fick jag lite vardagslyx i dag, Jag blev nämligen sminkad inne på Make Up Store.
Helt fantastiskt att få sitta där och bli så bra omhändertagen och sedan gå därifrån skit snygg.
Tack tack min söta vän som tänkte på mig så jag fick göra det här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0