V.33

Idag blir LillaHjärtat 33 hela veckor. Börjar bli så stor så :)
Har varit hos barnmorskan idag och mätt mage och lyssnat på hjärtat. Och allt ser så bra ut, vilket är jätte skönt att höra. Det var två veckor sen vi var där sist, och magen har växt två centimeter sen dess. MammaMalin däremot har gått ner 2 hg i vikt sen senast :) Börjar bli så liten å smärt så, hehe :)
Lilla Hjärtat har lagt sig tillrätta nu, med huvudet neråt. Barnmorskan visade hur jag kunde känna huvudet, vart det låg, så himla fantastiskt :)
Bebisen är mer vild än tam nuförtiden, Idag har den busat med pappaDino. Hihi. De knackade och sparkade om vartannat. Tror den hade skit kul därinne, å höll förmodligen på att dö av skratt :)
MINA ÄLSKLINGAR!

Köpte ett par super söta strumpor idag på Barnenshus som jag måste visa.
 

Lilla Hjärtats snälla mormor handlade lite kläder i går också. Det tackar både vi och Lilla Hjärtat så hemskt mycket för.

Min sötnöt ville såklart  vara med på bild också.

Min fina man köpte en liter jordgubbar till mig förut som jag tänkte hugga in i nu.
Vad bra livet är i bland va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0