v.31

Åh idag har det hänt mycket i mitt gravida liv :)
Morgonen började hos barnmorskan där vi mätte magen och lyssnade på bebisens hjärta.
Allt såg så bra  ut och alla mina värden är jätte bra. Alltid lika skönt att höra!
Efter det så åkte vi ut till Köp Barnvagn. Och faktiskt bestämde oss för en barnvagn vi ville ha.
Det fick bli en Emma Ljunga City cross, Jag hoppas att den kommer att bli bra! Så den står och väntar på oss nu där ute :)

Sen idag har jag träffat min söta lilla vän som också är gravid, Vi satt i nästan två hela timmar och bara pratade bebis snack. Så mysigt, å så välbehövligt. Ser fram emot att va mammaledig tillsammans med henne i höst :)

Lilla Hjärtat blir 31 veckor i dag, och är mer vild än tam. Det är tydligen jätte roligt att sparka på mammas revben så ofta som möjligt, gärna så hårt som möjligt också. Det är ungefär lika skönt som det låter...Jekla unge ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0