Lilla Hjärtat

Från och med i morgon så kommer vi inte att ha något internet på ett tag, så det kan bli lite dåligt med uppdateringar framöver, men ska göra mitt bästa.

Allt gick bra hos barnmorskan igår. magen växer så det knakar å följer kurvan precis som den ska. Medans jag själv har ökat 1HG i vikt på en hel månad. Ett ynka litet hekto alltså. Å eftersom magen och bebisen bara blir större och tyngre så måste ju det betyda att jag själv har gått ner i vikt...samtidigt som jag är höggravid...hänger ni med? Beach 2011 here I come! oj oj oj skämt å sido.. huvudsaken är att bebisen växer som den ska, å det gör den.

Annars så börjar dagarna att bli väldigt jobbiga nuförtiden, igår sov jag 5 timmar mitt på dan, i dag blev det tre timmars sömn. Har så ont överallt och orkar inte göra annat än att vila typ. Så nu hoppas jag bara att de här sista veckorna går fort, väldigt fort!

 
Lilla Hjärtat 12 respective 19 veckor gammal.
Undrar så himla mycket hur du ser ut.. vem du är.
Min lilla känsla säger att det är en liten pojk som vilar därinne. Men som sagt så har jag ju egentligen inte en aning.. å det är grymt spännande!
Vi har haft några namn på tal under hela graviditeten.. får se om det blir något av dem eller om det blir något helt oväntat namn. Snaaaart vet vi :)

Iiiiiiih!




Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2011-06-01 @ 23:43:35
Postat av: Malin

<3 Moster Maria <3

2011-06-08 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0