Föräldragrupp

Igår var vi iväg på första föräldragruppen.
Vi gick igenom förlossningen och då höll jag på att spy. fyfan.. mådde så illa å vill inte vill inte vill inte!!
Annars var det trevligt, och det verkar vara ett bra gäng. Kul att prata med folk i precis samma situation.
Det enda jag måste klaga enormt på var valet av stolar vi fick sitta på.
Hur tänker de när de sätter 5 höggravida kvinnor på stenhårda obehagliga stolar i tre timmar?
Detta ledde till att jag fick sitta upp i nån form av Buddaställning och försöka sova i natt.. Hade så sjukt ont i ryggen att jag kunde knappt ligga ner. Inte många timmars sömn alltså. Idag kan jag knappt röra mig..men det känns lite bättre iaf...fast jag tycker nog att det är ganska synd om mig ändå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0