Det börjar dra ihop sig

Ja som sagt så har mina sammandragningar kört igång för fullt nu. De kommer lite i tid och otid och jag antar att de bara kommet bli värre och värre. Igår fick jag smita tidigare från jobbet, för jag gjorde inte så mycket mer än att sitta/ligga på en stol och frusta och pusta som en strandad blåval ändå. Skrämde väl förmodligen slag på ungdomarna... Bästa preventivmedlet någonsin!  Titta på Malin! vill ni bli så där? Nä just det, Använd kondom!
Haha

Lilla Hjärtat har börjat hicka där inne i magen. Det är så sött. Blir så full i skratt när jag tänker på att jag har en hickande människa i magen. Får en massa sjuka bilder framför mig. haha min lilla goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0