workingwoman

Åh vad jag är trött nu, jobbade i Filipstad först, sen fick jag slänga mig i bilen och åka ut  till Hammarö och jobba, fram tills nu. Å i morgonbitti börjar jag i Filipstad igen. Det är bra för min framtida mammapenning det.
Dock är det lite jobbigt att köra när det snöar så mycket.

Längtar så efter min Dino, har inte sett honom sen i Måndagsmorse. Men imorgon ska han få all den kärlek han förtjänar, min älskling!

Min andra lilla älskling i magen blir allt galnare och galnare för varje dag. Men det är helt underbart.
Vad som inte är lika underbart är att jag känner mig som antingen en stoppad korv eller ett 6mannatält vad jag än har på mig...men men det hör väl till antar jag :)

Nu ska jag sova!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0