V.25

Underbara lediga dag, måste passa på att njuta av dig för det dröjer innan vi ses igen :)
Snart ska jag gå ut och gå en promenad med de här två godingarna nedanför. Jag lånar dem ibland när deras mammor inte hinner med :) På så sätt samlar jag barnvaktsdagar när det är dags, bra va ;)
Lilla Hjärtat blir hela 25 veckor i mammas mage idag. Igår sparkades det så mycket hela dagen att jag blev illa mående på kvällen. Å idag har det härjats precis lika mycket igen :)
Sen blir det en snabbvisit på labb för att lämna lite prover...Men nu ska jag äta upp min frukost!


Kommentarer
Postat av: S

Taaack för hjälpen smulis! Du behöver inte tänka på att samla några barnvaktspoäng. Vi kommer nog stå i kö för att få ta hand om den där lille :)

2011-03-21 @ 13:26:52
Postat av: Malin

Haha lova inte för mycket nu gumman :D

PUSSS

2011-03-21 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0