Ett öppet litet kärleksbrev

Jag tänkte på en sak..
Vilken himlans tur jag har egentligen..

Jag har träffat min själsfrände som jag är så otroligt förälskad i...
Å han är lika kär i mig! Han vill vara med mig, han har valt mig precis som jag har
valt honom. Och snart ska vi få ett litet kärleksbarn tillsammans.
Hur fantastiskt är inte det?
Jag tänker på alla som är olyckligt förälskade, eller ensamstående eller t.om tvingas leva med någon de absolut inte tycker om...
Åsså har jag sån här tur..att min dröm man ska snart bli far till mitt barn.
Och allt känns så himla rätt. som om det alltid varit meningen att det skulle bli vi två.
 Jag vill leva med dig Älskling, hela mitt liv, tills döden skiljer oss åt.
För du gör mig lycklig bara av att vara inärheten, bara av att vara du.
Tack för att du tar hand om mig när jag behöver det som mest,
Tack för att du säger att jag är vackrast i världen när jag känner mig som en valross,
Tack för att du står ut med mina hormonrubbningar.
Tack för att du är du!

Älskar dig Dino Puss din Malin


Grönan, STHLM sommar 2010


Kommentarer
Postat av: jossan

Så sött :) .. ja ta vara på det du har :) <3 ha en bra dag!

2011-03-03 @ 12:14:58
URL: http://yosan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Det gör jag också :)

puss gumman!

2011-03-03 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0