usha!

Ojoj Nu är det dålig uppdatering igen.. sorry.
Mitt försvar är att jag varit så förstörd i hela kroppen att jag inte ens orkat slå på datorn.(!!?)
Känner mig som Agda 95. Haltar och har ont precis över allt. ryggen, benen, höfterna..orkar bara ligga typ.
Men har ändå orkat jobba å det har gått bra, det är när jag kommer hem som jag blir helt förstörd.
Sen att katten är ett psykfall och skriker 24/7 när man ska upp kl 05.20 och jobba gör inte precis saken bättre.
Ush vad det inte är bra nu, och ush vad jag klagar!
Men imorgon har jag sovmorgon och det ska bli underbart! :)

Nu får det vara nog med klagandet, tänker hoppa i min onepiece och äta glass framför tvn istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0