Sjukdag och godistankar

Det är roligt att allt är såååå normalt när man är gravid..

-Hej jag håller på att dö här, jag skulle behöva lite hjälp..
-okej...är du gravid?
-Ja..
-Ja men dåååsååå...det är heeelt normalt...ta det lugnt och vila lite bara.
- morr..

Typ så är det. Idag är jag iaf sjukanmäld från jobbet. sitter här och äter upp mitt sista godis.
Kom att tänka på en sak angående det här med lösgodis...det plockar man ju själv..man tar ut sina favoriter helt på egen hand...Men VARFÖR varför varför varför är det alltid godis kvar i påsen som man inte tycker om?
Tänk på den ni!


Kommentarer
Postat av: Laura

Den diskussionen hade jag och Richard häromdagen! Det här med lösgodis. Man är ju knäpp som plockar i allt gott, sen helt plötsligt är det otäckt ;) Haha. Hoppas att du blir att må bättre snart gumman! Puss

2011-03-17 @ 15:55:05
URL: http://supahstah.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja man är nog lite knäpp, Nästa gång ska jag hålla mig till kolabönor och zoogodis för det är det enda jag äter i slutändan ändå :)



stooor kram

2011-03-17 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0