Shopping

Oj oj oj jag vet jag har varit sämst  på bloggandet nu, men har jobbat mer än vad min gravida kropp egentligen klarar av så har helt enkelt inte orkat.
Men igår var jag iaf ledig, då passade jag och älsklingen på att göra en dagstur till Charlottenbergsköpcenter.
Hittade inte speciellt mycket av värde där förutom lite kläder till Lilla Hjärtat. (Visar några av dem nedan.)
Men det är så svårt att handla för alla barnkläder är ju antingen blåa eller rosa, helt otroligt. Men det får väl bli mer storsopping i sommar när lillen/lillan är född.

Nu är vi i v.26+1 och Lilla Hjärtat blir bara galnare och galnare där inne i magen för varje dag som går.
Helt underbart är det. Å mer verkligt blir det att snart snart snart ska vi bli mamma och pappa. Det är inte alltid helt lätt att förstå det förstår ni :)


Ett par jeans i stl 50. De är såå söta!


Jag köpte en mysdress som Dino blev glad över också :)

Kommentarer
Postat av: MarreL kps

Såna leans hade Theo med ledsamt att plocka bort de små, det går så sjukt fort så herregud! Men det blir bara roligare och roligare ju... :D fin mage gumman. Kram

2011-04-03 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0