Pojke eller Flicka?

Jag har fått ett brunt sträck på magen som går ifrån naveln och neråt, (å nej det är inte en raggarsträng hihi)
Jag googlade precis vad det beror på, och det hade något med hormoner att göra, och att det var jätte vanligt för gravida kvinnor att få det. Det kallas Linea Nigra.

Sen stod det att ett gammalt skrock säger att om linjen går till naveln men inte längre så är det en flicka och om linjen fortsätter förbi naveln så är det en pojke.

Nu är det bara det att ibland så tycker jag att jag ser ett sträck över naveln också, och ibland försvinner det.
Märkligt...det får helt enkelt bli en överraskning på BB, precis som vi vill :)

Jag hoppas iaf bara att det där sträcket bleknar bort så småningom, för så snyggt är det inte :)


Kommentarer
Postat av: MarreL kps

hehee ja det där är så olika med sträcj och hjärtslag mm, hehee Theo låg som en tjej i hjärtslag hehe vilket sägs att är det över 140 en tjej och under en kille... Men han var från 126 till 148-50 så det är olika tror inte på sånt där ja.. hihi kram

2011-03-16 @ 19:25:41
Postat av: Malin

hihi ja man ska inte lita helt blint på det där :)

2011-03-16 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0