Nära döden upplevelse

Tackrar min Gud och högre makter att jag lever!
Idiotjävlabilhelvetet som idiot körde på fel sida vägen höll på att kosta både mig och bebisens liv.
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, och allt jag hann att tänka var: Nu skiter det sig, Nu skiter det sig..
Det gjorde det inte...det gick bra..med ca30 cm marginal ifrån en frontalkrock med en bil som körde en bra bit över 100 på 50 väg. Smart kille, jävligt klippsk, säkert extremt ful också!
Jag fick hjärtattack och ringde gråtande till min man.

Efter min näradödenupplevelse tog jag en fika med två snygga tjejer så då blev jag på lite bättre humör iaf.
Tack brudar det var grymt trevligt i vinter mörkret!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Om jag ser den bilen ska den få på moppo!!!

2011-03-09 @ 20:53:14
Postat av: Malin

Ja skrota bilen och idioten som ville döda mig!

2011-03-10 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0