Hello Kitty

Bara för att man har en bebis i magen får man inte glömma bort sin andra bebis.
I natt har vi sovit på samma kudde. Min lilla sötnos!
Nu ska vi fortsätta att mysa. puss



I dag har jag varit på kurs hela dagen, ryggen höll å glad är jag för det.
Träffade några barnmorskor på kursen som förklarade att det inte alls behöver vara
foglossningar som jag har haft så ont av.
Eftersom när man är i v.20-25 så ligger livmodern i precis den höjd som bäckenbenen är och trycker på ordentligt, då kan man få jätte ont utav det.
Jag är ju nu i v.24+4 så det kanske kan stämma.
Hoppas det iaf för då kanske det inte behöver komma tillbaka något mer.
Vi får hålla tummarna helt enkelt,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0