Ftown

Är i Filipstad och jobbar nu denna vecka, jätte kul!

Idag följde jag med mamma och mormor på bio.
-Åsa-Nisse... hade jag vetat innan exakt hur dålig den skulle vara så hade jag hellre låst in mig i en mörk garderob i en och en halv timma än att se den, det hade nog gett mig mer.
Men mormor tyckte iaf att den var  lite trevlig. Mamma och jag fick iaf skratta hela vägen hem när vi diskuterade vad kass den verkligen var. Haha

Igår var jag till min kusin och tittade på skötbord och barnvagn som hon ville bli av med.
Det börjar ju bli dags att införskaffa sig sånt snart. Sen har vi fått lite söta baby saker man ska ha på skötbordet utav min mamma. Huur bra som hellst. tack tack!

I Söndags så bjöd jag och Dino på söndagsmiddag, två hungriga själar kom, och de verkade väldigt nöjda. Herrskapet hade t.om med sig en flaska alkoholfritt rött vin till mig, Åh så glad jag blev!
Åh gud så gott det var! Mycket trevllig och gynnsam kväll med grabbarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0