Foglossning?

Det är synd om mig...det är jätte synd om mig..
Jag önskar mig en rullstol i överraskningspresent..för jag kan inte gå :(
Det är inge kul att va gravid längre..Nu gör det bara ont.
Känns som om höfterna är brutalt misshandlade och benen ska gå av så fort man stödjer på dem.
Ni vet sånna där höggravida kvinnor som vankar fram som ankor när de går....EXAKT så ser jag ut!!
Vad kul det är...verkligen...
Ligger på soffan och äter lösgodis...jag blir nog kvar här ett tag, ett bra tag. Tänker ligga här och tycka synd om mig själv och bli ännu tjockare..70 kg strecket är snart passerat och jag har 15 veckor kvar! Vart ska det sluta liksom? phuhu.."Hej jag heter Malin och jag väger 150 kg"

Ja..det är synd om mig nu!

:(

Kommentarer
Postat av: MarreL kps

Gumman då så hade jag med, fy :( hoppas det ger med sig längre dram det gjorde det för mig MEN jag kan känna av det idag med tyvärr speciellt om det är halkigt! Inte alla som har det efter förlossningen.. Har du vart till sjukgymnasten? Några smp tips som hjälpte mig en hel del... När du gå så ska du ha bra stadiga gympaskor, små små steg, undvika trappor inga promenader i onödan cyckel om du har! Och fram förallt vila, uuu hade såna smärtor varje gg jag skulle vända mig i sängen eller i och ur bilen! Men de lilla tipsen fick jag av sjukgymnasten och ett foglossningsbälte vilket inte hjälpte mig då mitt satt i bäckenet... Vet endel som tagit akupunktur och det har hjälpt! Hoppas det släpper snart för dig! massa kramar

2011-03-16 @ 19:22:47
Postat av: Malin

Bästa Marie! Vad skulle jag göra utan alla dina tips och råd?

Ush vad hemskt det låter, och att det sitter i fortfarande.. :(

Ska till barnmorskan till veckan, tänkte höra vad hon säger om saken.



Stoooor kram till dig vännen

2011-03-16 @ 20:04:46
Postat av: MarreL kps

Hej

Ja det är inte kul alls lider verkligen med dig har du googlat foglossningar nån gg? J gjorde det och fick en inblick i hur jag hade det! Fy säger ja bläää.. Men säg till BM att du har ont mm fast du ska kunna ringa sjukgymnast själv till gripen inga konstigheter.. MEN åh hoppas du inte har så här heka gravtiden ut fy, finns ju de som blir liggandes eller behöver ha ett gåbord och så när de ska ta sig fram, men jag tror på ett bälte ja, här köpte jag i från tyvärr har jag slarvat bort det annars hade du kunnat låna det! stödbälten Gula Rehab

2011-03-17 @ 13:04:10
Postat av: Malin

Ja, jag vet ju inte helt säkert om det är foglossningar, men alla förklaringar stämmer in rätt bra på det. Ska kolla upp bältet, även höra om akupunktur om det fortsätter så här.



stooor kram

2011-03-17 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0