Barnvagn?

Fick ett jätte roligt överrasknings samtal i morse när jag vaknade.
Tack tack tack Min mamma och pappa är bäst i världen!

Nu sitter jag här och kollar på barnvagnar. Men det finns ju hur mycket olika sorter som hellst!
Vad ska man tänka på? Vad ska man titta efter? Vad är prisvärt? Vad är bra?
Det är ju en hel djungel utav barnvagnar där ute.
Jätte tacksam för tips och råd!
Jag vill gärna ha någon som är lätt och smidig att köra i stan med, för jag antar att det är där jag kommer att vara mest under min mammaledighet. Lattemorsa? :)

Annars så har helgen varit den bästa på länge. Bara myst, tagit det lugnt och ätit god mat.
Väldigt välbehövligt enligt mig. Till veckan väntar 53 timmars jobb så då gäller det att ha vilat upp nerverna ordentligt :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Gällande raggarsträngen på magen så fick jag oxå exakt samma sak. Men det har gått bort tack o lov.=) Barnvagn så hade jga oxå beslutsångenst, ville ha en som är smidig i stan men klarar även att gå i alla väder, (snö o blask) köpte en teutonia, +en extra liggdel. Jag har varit skit nöjd hela tiden o den är mkt lättkörd o lätt att bära in i bilen osv. :)

Puss på dej sötnos

2011-03-13 @ 18:44:50
Postat av: Malin

Haha ja jag hoppas att min "raggarsträng" försvinner fort också :)



Åh då ska jag hålla utkik efter en sån! Det är ju gör svårt det här! :)

Men tack så mycket för tipset gumman, guld värt!



pusspusss

2011-03-13 @ 18:56:35
Postat av: Helena

Hej! skönt att läsa att du växer och frodas och jag hoppas du mår bra!.



Jag rekommenderar emmaljunas city cross vagn där det både finns citykorg och sittdel med. Vi har en sånn och jag är supernöjd. Den är lätt och slittålig, ingen skrammelvagn som man hör folk som köper då de måste reparera och så. nej här fungerar det!

En kompis till mig har en nitro city"emmaljunga" och den är det två små svängbara hjul fram på så den är lätt att köra i affärer och i stan.

2011-03-14 @ 13:16:27
URL: http://broholmsyngsta.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

Hej Helena!



Jag har faktiskt tittat lite på just den, Men det är ju så svårt, Sen har jag även hört att man ska akta sig för luftdäck(eller vad det heter?) Men det kanske inte emmaljunga vagnen har?



Tusen tack för tipsen!



kraaam

2011-03-14 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0