HETT i bött!

Shit vad tänkte jag med när jag blev gravid i november eller oktober eller vad det nu var???!!!
Inte hade jag i tankarna att det skulle vara närmare 30 grader varmt ute och luft som är tjock som betong att andas när jag är som allra tjockast...!
Herre gud vilka dagar det varit! Igår låg jag instängd i vårat mörka sovrum mest hela dagen. Man kan ju verkligen bli deprimerad av mindre.
Idag vaknade jag utav världens åskväder.. JIPPI tänkte jag...hoppas det kommer att regna hela dagen!
Jag skulle vilja påstå att det blev ännu värre luft ute. Svettas ungefär så mycket att folk som ser mig tror nog att jag precis kommit ut ur duschen..Lika fresh som det  låter.



Nu ska jag sluta klaga på värmen, för jag vet att det ska bli regn i morgon, tjo vad jag är glad för det! Då gör jag även min sista dag på jobbet på väääääldigt länge.

Lilla Hjärtat mår så bra inne i magen också, Sparkas och boxas om vart annat mest hela tiden. dock tror jag att det är väldigt trångt där inne. Det är bra, då kanske det kan bli dags att titta ut snart.. snääällaaa lilla rara söta baby :)


Kommentarer
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Kan bara tänka mig, fick själv stå ut med några helvetes dagar i värmen. Så en stor medalj till er som är gravida under sommaren.. Ni är riktiga hjältar :)

2011-06-14 @ 15:59:05
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det är verkligen en prövning.

Stort grattis till ert lilla underverk :-)

2011-06-14 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0