1 månad kvar till BF

Oj oj oj vilken varm dag! Jag har orkat suttit ute och pressat i max en timma. Hela den timman gick åt till att fundera ut ett bra sätt att sola ryggen och baksida ben på... vilket  jag kom fram till är helt omöjligt. Så ja, jag kommer att se ut som ett bacon i sommar! Tjusigt tjusigt!

Igår var jag och mina bästaste bästa vänner på Mariebergskogen och kollade på bebisdjur. Så söta de är!
Fantastisk dag alltså! Å Magen mådde bra hela dagen, Idag däremot har jag haft sammandragningar titt som tätt och allt känns bara jobbigt. Vissa dagar är somsagt lättare än andra.

Tänkte visa lite kläder som Lilla Hjärtat har fått.
Den här finfina tröjan fick Lilla Hjärtat av sin snälla snälla morfar :)



 Och de här fina byxorna och bodyn som är under fick Lilla Hjärtat av snälla snälla Moster Emelie :)


Dagen till ära så är det faktiskt precis en månad kvar till beräknad födsel nu.
Kanske börjar att bli dags för fröken Rapp att packa den berömda väskan..Men om jag känner mig själv rätt så gör jag väl det mellan att vattnet har gått å att vi sitter i bilen på väg till  sjukan. Säkert kommer jag glömma väskan hemma i vilketfall.. Men det gör ju faktiskt inget för då säger jag bara till min älskling att sätta på sig springskorna och löpa hem efter den, bra va :)



Kommentarer
Postat av: Maria

När Malva skulle födas hade jag inte packat någon väska. Det var ju 9 dagar kvar till BF och ALLA hade sagt att man ALLTID går över med första barnet. Så jag låg i hallen och flåsade på alla fyra när värkarna kom och så packade jag i mellan. Men jag fick med mig allt och iväg kom vi! Johans packning kan dock diskuteras: en limpa och en påse med mini-toblerone...



Lycka till!

Kram

2011-06-05 @ 10:24:23
Postat av: Malin

Ja men det kanske är en bra ide, då kan man fokusera på packningen istället för verkarna :)



haha jag gillar Johans packning, Då höll han sig mätt iaf :)



Kram till dig och lilla Malva

2011-06-08 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0