Mmmm mat...

På sista tiden har jag inte kunnat äta någonting nästan, Det handlar inte om att jag mår illa eller inte tycker om maten. Det handlar om att det helt enkelt inte får plats mer! Jag är redan proppfull som jag är. Detta leder till att jag nästan aldrig är hungrig. Å klarar mig lätt på en filtallrik med musli till frukost, en smörgås till lunch och två ägg till kvällsmat. Ni förstår ju själva hur lite det är på en hel dag. det där kunde jag äta enbart till frukost förut.
Men som sagt det får helt enkelt inte plats! När jag väl äter lagad mat i normal portion så blir jag ofta så sprängmätt att jag inte kan röra mig på flera timmar.           
Å ja, jag vet att det är jätte viktigt att äta rätt nu när jag är gravid.. men prova själv att äta en kebabrulle efter att ni satt i er en pizza...Det går helt enkelt inte. Det tar stöpp hur gött det än skulle va :)

Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Hej! Lycka till nu med förlossning och allt! Ja runt v 36 får man inte ner en bit i magen. Blir lite bättre sen när den sjunker lite. Då kan du bli akut hungrig istället.

Ska jag fixa till din blogg någe? Var ju typ 2 år sen jag gjorde det? Nu är jag lite mer kunnig på området...

2011-06-04 @ 08:49:02
URL: http://josefineeriksson.com
Postat av: Malin

Hej!

hihi ja det är proppfullt där inne :)



Vad snällt att du frågar, men jag har inte tänkt att blogga så mycket mer efter förlossningen, å sen är jag grymt nöjd med den förra:) du är så duktig.

Hoppas allt är bra med dig och familjen.

kraam

2011-06-08 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0