Kände lilleplutts första spark idag

Nu händer det grejjer där inuti mig varje dag.
Allra mest är när jag lägger mig och ska försöka sova.. Då vaknar det till där inne och lillfisen röjer rätt bra vill jag lova. Känns ungefär som han/hon åker karusell i magen på mig. Typ bergodalbana. den lilla. äppelmasken eller vad den heter. ja exakt så känns det! Då kan ni tänka att det inte går att somna :)

Åååh idag fick jag min första spark! eller det var rättare sagt två stycken. kändes så häftigt.
Man blir så himla glad. Lilleplutt gör sig påmind hela tiden.

Å jag blir bara tjockare och tjockare för varje dag som går. Hade jag inte redan tittat efter så hade jag varit säker på att jag var med tvillingar eller tillochmed trillingar.. nej det stoppar inte..fyrlingar!
Men nu vet jag ju att så är inte fallet...men det struntar mina kläder i när de inte längre passar någonstans.
Jaja det är bara tack vare ren kärlek. Och ni vet väl att ju större en kvinna är. desto mer finns det att älska ;)


Kommentarer
Postat av: nicole

Åh vad jag längtar efter att få träffa dig och din plutt i magen.. saknar dig <3

2011-01-31 @ 21:50:48
Postat av: Malin

Saknar dig med gumman <3

2011-02-01 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0