Hellow!

Nu sitter jag här i min lilla soffa och tänkte göra mig ett nytt försök med bloggandet.
Magen växer så det knakar just nu. Äntligen så har det börjat synas, tidigare har jag kännt mig höggravid, men inte ökat mer än några gram. Nu har jag iaf gått upp två/tre kilo och magen putar rätt ut.
Nu är jag i v.16+4 och lilla hjärtat där inne är ca 15 cm lång från huvudet till rumpan.
Jag kan känna nått konstigt ibland, men det är svårt att sätta fingret på om jag håller på att bli dålig i magen eller om det är bebisen som lever rövare där inne. :) väntar och väntar på den första riktiga sparken. Här om dan kännde jag som små svaga svaga punkter i magen..det var nog tappra försök till sparkar tror iaf jag :)
Dino kände små vibbrationer i magen (Min alltså :)) här om natten när jag låg och sov..han hann alltså före mig, och jag missade det alltså. men det gör inget för det leendet jag vaknade till  morgonen därpå var oslagbart.
ÄLSKAR DIG D!


Här är lilla hjärtat 12 veckor, sötare bebis får man leta efter visst ;)

pusss



Kommentarer
Postat av: jossan

gud så gulligt :) ni kommer nog bli fantastiska päron :) hoppas de e bra med er :) kramar!

2011-01-25 @ 19:03:46
URL: http://yosan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack söta Gos!

2011-01-25 @ 19:44:59
Postat av: Frida

Va roligt! Grattis! Visste inte att du var med barn:)

2011-01-26 @ 22:24:42
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket Frida!

Nä det är inte så lätt att veta :)

2011-01-26 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0