Go möran

Eller go middag för en del..
Men när klockan är 12.30 är det nog oftast mest go möran för min del.
Jag vill kunna skylla detta på graviditeten.. men det skulle vara lögn.. Jag skulle förmodligen sova såhär länge ändå. Å jag skyller redan allt på den lille i magen.." ååh jag har ätit tretton gånger idag, jag har blivit så tjock - Det är bara för att jag är gravid.. Ååh jag har ingen kondition, för jag orkar inte träna - Det är bara för att jag är gravid.  ååh jag är jävligt sur och förbannad idag älskling, så det är bäst att du gör som jag säger - Det är bara för att jag är gravid.."Ni fattar..Stackars mammas lilla bebis. 

Åh wow föresten vad mycket besökare jag fick igår på bloggen!
Satt och drömde mig bort vad bra det skulle vara att tjäna några hundratusen när jag ändå ska gå hemma i flera månader sen.
Dino tycker att jag fått storhetsvansinne. Jag tycker att det är bra med realistiska mål!

Nu ska jag hoppa ur min fantastiska onepiece och ta tag i dagen. (Resten av dagen)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0