v.30

Vilken fantastisk påskhelg det varit.
Den har spenderats i Filipstad i strålande sol.
Har hunnit med att träffa ALLA mina släktingar och även Dinos familj.
Det har varit så mysigt.
På Påskaftonskvällen var jag jätte jätte sliten, men vi  försökte oss iaf  på att gå på fest. Det gick bra i 30 minuter sen åkte vi vidare till Statiol och köpte chips sen vidare hem till mamma och pappa för att kolla på film istället.
Mycket bra val.

Idag har jag jobbat, det ena jobbet börjar att bli väldigt tungt för mig nu. Så från och med i morgon ska jag gå ner i tid där. Tror att det blir bra för mig. Hoppas det iaf.

Min Lilla goding i magen är nu hela 30 veckor. Jag kan knappt fatta det själv. Det är bara 10 ynka veckor kvar.
Lilla Hjärtat är ca 38 cm lång och väger 1,5 kg. Växer så det knakar med andra ord. Det gör dens mamma också.
Nu börjar det att bli jobbigt på riktigt. Orkar knappt resa mig från soffan utan Dinos hjälp. Och att gå längre sträckor är inte att tänka på ens en gång. Det känns grymt trist att vara så begränsad, bli trött och inte kunna göra saker på samma sätt som förut.. men det är väl bara att acceptera antar jag.

Ibland blir jag även så sjukt trött i magen, precis som om jag skulle ha gjort 100 situps. (vilket såklart är ganska osannolikt att det skulle hända nu) Jag har fått höra att det är små sammandragningar som känns så. Jag vet inte..det känns lite tidigt..men det kan det säkert va. Jobbigt är det iaf tycker jag!

Nu ska jag krypa ner i soffan och förmodligen somna.
kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0