V.28

Idag blir Lilla Hjärtat hela 28 veckor i mammas mage.
Det har vi firat med att varit hos barnmorskan på förmiddagen och lyssnat på hjärtat och mätt magen.
Lillen växer så det knakar, så gör även jag. Nu ligger jag lite över kurvan som de prickar in på, förut låg jag mitt på. Har gått upp ca 7-8 kg än så länge..men det känns som 25 kg minst! Om man tänker på att det är ju faktiskt inte bara magen som växer, utan precis allt annat också!

Avslutade föresten den fantastiska veckan med att bli sjuk. Eller extremt förkyld kan man nog också kalla det.
Det trotsar jag idag. för snart ska jag träffa mina bästaste bästa vänner och inviga en utav alla uteserveringar som öppnat. OM jag längtat? SOM jag längtat! Nu är våren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0