v.27

Nu är Lilla Hjärtat hela 27 veckor.
Om det skulle bli kompikationer nu är chanserna stora att lilla bebisen överlever utanför mammas mage, Det känns skönt att veta.
Det är full fart där inifrån dag som natt nu förtiden, både mysigt å jobbigt då man försöker att sova..vilket är en hel omöjlighet när Zlatan sätter igång där inne.

Idag har vi fått en spjälsäng! Den ska min man göra iordning sen ska jag köpa de allra sötaste lakanen jag hittar och göra så fint. Såå mysigt!

Oh föresten! var ju ute på krogen i fredags! Det var trevligt men vi gick hem redan kl 01.00.
Tror ni inte att jag vaknar på lördagmorgon och känner mig mer bakis än vad jag någonsin gjort.
Å NEJ, SJÄLVKLART DRACK JAG INTE EN DROPPE ALKOHOL!
Så vad har jag då gjort för att förtjäna denna bakfyllekänsla??!! Livet är orättvist!
Tre glas vatten, en cheesburgare och liten strips bestod min partykväll av. Fantastiskt ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0