0419

I dag tror jag inte att Lilla Hjärtat varit still en enda sekund. Det är bra, då kanske jag får sova ostört i natt :)
Nu är vi inne i vecka 29. Helt sjukt vad fort det har gått. Bara 2 och en halv månad kvar till BF nu, Sen kommer vårat liv aldrig  mer att bli sig likt...Men det ser vi fram emot väldigt mycket!
Men det kan  fortfarande vara väldigt svårt att förstå det ibland, även om jag börjar att bli stor som en konteiner  och bebisen i magen övar på  att göra kullerbyttor dag  som natt, så är det fortfarande svårt att fatta att vi ska liksom bli mamma och pappa. Å det kommer att bli så himla bra!

Har funderat lite på det här med mammaledigheten.. Först var min tanke att börja jobba igen relativt fort. Men nu har jag börjat att tänka om.
Varför inte ta vara på den här tiden med min lilla bebis så mycket som möjligt, Jobba kan jag ju göra resten av livet sen, Hur roligt jag än tycker att det är. Så vill jag passa på att njuta utav den här tiden medans den är här.
Tar gärna emot tips från er som varit mammalediga :)


Ps min katt är galen men hon har lärt sig att säga "mamma", det är faktist sant! Ska filma det nångång så får ni se :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har ju inte jag varit mammaledig, men jag trycker på GILLA! Klart att du ska vara hemma och snosa och mysa så länge du kan! :)

2011-04-20 @ 14:30:58
Postat av: Malin

ja Maria, så får det faktiskt bli ;)

2011-04-21 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0