Nu är jag tillbaka!

Nu är jag tillbaka efter en monsterförkylning som däckade mig totalt i flera dagar. Därför har jag varken orkat eller haft nått att blogga om.

Helgen har som de allra flesta redan vet varit helt fantastisk med strålande sol.
Den tog fram vår kreativa sida, så vi åkte ut till IKEA och handlade saker till vår balkong, som håller på att bli så fin nu! Tänkte visa er lite före och efter bilder sen när det är klart. Men ni får vänta en liten stund :)
Vi köpte oss även en grill igår, som så klart skulle testas på en gång.

 

Den testades även idag, ska jag väl säga.
Resterna var ju tvungen att ätas upp :)

Köpte även alla madrasser och sånt som ska ligga i spjälsängen sen.
Åååh längtar så mycket tills jag ska börja att göra iordning i vårat sovrum så det även blir ett litet barnrum.
Men jag får nog vänta några veckor med det. Men det kommer att bli så fint!

Imorgon väntar en hel vecka med jobb, sen är det påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0