Min knäppa HelloKitty

Fantastiska veckan bara fortsätter och fortsätter :)
Å strålande sol på det gör ju saken bara ännu bättre!

Men något som inte är speciellt fantastiskt är att katten löper igen, Inte en tyst sekund är det hemma hos oss nu. Något man blir smått galen av.
Igår natt fick jag försöka få henne att somna innan jag kunde gå att lägga mig.
Ja ni läste rätt..jag fick alltså natta katten! Hon somnade så snällt i Lilla Hjärtats nya säng..inte världens bästa ide kanske, eftersom hon kommer att vara förbjuden där senare...men man gör verkligen vad som hellst för att hon ska hålla tyst. Min knäppa lilla bebis!



Idag har jag hunnit med att baka en mango/blåbärspaj som jag tänkte kasta mig över alldeles strax. Sen är det hockey och efter det är det jobb som väntar för fröken Rapp!


Kommentarer
Postat av: Johanna Halvarsson

Nattande av katt är vanlig här kan jag säga! :) så fort inte jag är hemma så måste mina föräldrar natta våran lille bäbis :P

2011-04-09 @ 21:35:17
Postat av: Malin

Haha ja Johanna man skämmer bort dom alldeles förmycket! :)

2011-04-10 @ 00:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0