Fantastiska veckan!

Vilken fantastisk vecka det varit än så länge, den bästa på evigeter!
Måndags vaknade vi upp i Filipstad, träffade både min och Dinos familj under dagen och fick med oss en säng till Lilla Hjärtat hem.
Tisdags var det ju mest jobb hela dagen, MEN hockey på kvällen med hela familjen, mycket gynnsamt!
Onsadgs så jobbades det på dagen pch åt middag med goda vänner på kvällen.
Torsdags var det väl mest jobb, men sen så fick jag ju reda på en grej som gjorde mig så himla glaaad, så den dagen är den bästa än så länge.
Idag, fredag Katten har blivit ett psykfall igen och vill bara ut och ragga. Dock har hon varit jätte snäll nästan hela natten så vi sov ända till halv ett idag hon och jag, måste passa på man vet ju aldrig när man får sova här näst.
Ikväll väntar jobb. sen hoppas jag att denna dag också har något bra att erbjuda.  Ypperst bra vecka!

Lilla Hjärtat vill inte vara still en sekund. Ibland får jag en massa sparkar mot revbenen, men sparkarna är inte så hårda nu, så det kittlas mest, Så ibland rättsom det är brister jag ut i ett gapskratt. Måste se hel konstigt ut, Men vad gör väl det :)
Mysigast brukar vi ha på mornarna, lilla magen å jag :)
För varje gång jag stryker med handen över magen så får jag en spark tillbaka. Det är så fantastiskt. Kan hålla på så hur länge som hellst, Så mysigt!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe i solen och fortsätta ha min braiga vecka!
Just det! Jag kan dricka kaffe igen! Äntligen! Men har gått över till koffeinfritt här hemma. Känns liksom bra :)



Å påskfint har jag gjort i vårat kök åxå. Å katten har inte ätit upp påskliljorna än.
fy tusan vad allt är bra!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh vad glad jag blir vännen att du haft en sådan hääärlig vecka.. ;) Dock blir jag ypperst nyfiken vad de var för nyhet som var så himlans bra ?? Puss <3

2011-04-08 @ 17:45:01
Postat av: Sara

Haha sötunge! Såhär borde alla veckor va, jämt!

2011-04-08 @ 20:05:09
Postat av: Malin

Hihi jag skriver ett mail till dig gumman!

japp den här veckan har varit problemfri :)

2011-04-09 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0