Hej :)

Jag ville bara säga tre saker..

1. Jag hade världens bästa 25 årsdag, är skit nöjd.
2. Jag är blogg trött..
3 -

Det blev visst bara två, men min fantasi e kass just nu,
Har tröttnat på bloggandet, men det brukar ju gå lite upp å ner det där.
Helgen kommer att spenderas i Stockholm med älsklingen på hotell,
Det ska bli underbart och jag hoppas att när jag kommer tillbaka därifrån så har jag mer energi och inspiration till att blogga igen :)

ps, Jag hatar att csn har börjat kräva mig på pengar..
ps 2 Det blev rätt mycket skrivet ändå jue :)
ps 3 Hej då


Kommentarer
Postat av: jossan

sötnöt :) snart ses vi :) :) :)

2010-01-28 @ 18:01:51
URL: http://yosan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0