Åldersnojja i bött!

Om bara ett fåtal dagar fyller jag 25 år...25 år lixom..jag är ju gammal nu..på riktigt.
Å jag gillert inte! Sitter här med ett glas rött och dränker min ångest.
Va fort det har gått! Jag tog ju nyss studenten, Jag bodde ju nyss i Uppsala, Jag sässongade på Mallis för bara en liten stund sen, Jag bodde i göteborg alldeles precis... å ändå har jag hunnit med att bo i Karlstad i snart tre år... Vad händer lixom. Jag är gammal och senil och minns inte vart tiden har tagit vägen.
 Kan det va så? Jag borde inte sitta i en pytte liten lägenhet utan kök nu..jag borde vara gift, ha två barn, bo i hus och köra volvo nu... Okej volvo kör jag iof...men ingen kombi!
Fick ångest förut så ringde både till min frisör och till studio 21 som ska få fixa mina naglar.
Om jag ändå ska bli gammal och grå så kan jag ju göra det med stil iaf ;)

 
Gla skit på 2 år


14 år och bäst i världen.


Gammal och grå....typ som gatan...

...Nä nu har jag gnällt klart, nu ska jag hoppa på min toyboy och berätta för honom allt vad kloka gamla erfarna kvinnor som jag kan :)

Pussss


Kommentarer
Postat av: =)

I wanna be your toyboy!

2010-01-14 @ 00:02:53
Postat av: Emma

25 år o såld på bouncing balls. ha:)

2010-01-14 @ 00:13:43
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har redan en toyboy som jag inte tänker göra mig av med :)



Emma: Ja det är nog det roligaste som händer i mitt liv nu...när jag slår rekord i bouncing balls :) Passa dig snart e jag ikapp :)

2010-01-14 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0