master blaster!

Förbannat fin helg minsann.
Först ut på fredagen blev det AW på BMB med världens bästa stassartjejer Sara Linda och Emma.
En lugn kväll som avslutades på Ankan.

   

Lördagen vaknade vi till ett snökaos, men det hindrade inte från att ta 400bussen hem till Filipstad kl 10 på morgonen.
Slöade bara hela dagen, Grymt nyttigt det med.
Söndagen latade vi oss mest också, men tog iaf en prommenad, Dock trodde jag att jag skulle frya ihjäl.

 

Måndagen bestod utav jobb, det enda braiga var lunchen med Maria och David på Fontana di trevi. Jag fick gratis kaffe för att tjejen i kassan inte orkade göra mig en latte :) TACK SÅ MYCKÖÖÖÖ

Tisdag (idag alltså) Jobbat från 05.30-17.00(en lyx dag alltså, hela kvällen ledig :)) Ännu bättre är att jag fick ett sms av pappa förut att pärlan lever igen. :)
Världens bästa pappa och världens bästa mamma åkte hela vägen hit för att hjälpa mig med bilen :)
Dom är bäst :) Skulle bjuda dem på kvällsmat som tack, men det fick jag absolut inte göra, utan mamma bjöd mig och Dino på mc donalds istället :)

ÅÅÅ i morgon är jag ledig från BÅDA JOBBET! wohoo! enda planen är att fixa naglarna igen, de börjar att se väääldigt creepiga ut nu..
Sen ska jag bara njuta av 100 koppar kaffe hela dagen :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0