Frisk

8 timmars jobb den här veckan bara... det är ungefär 43 timmar mindre än vad jag brukar göra på en vecka..
Snacka om att jag har varit rastlös! Gått på gränsen mellan frisk och feber i flera dagar. helt och hållet värdelöst!
Nyss var min mamma, pappa och ena bror här på fika. alltid lika trevligt när de har vägarna förbi Karlstad.
Ikväll blir det kanske bio, får se vad vi känner för. Det blir iaf INTE tvspelskväll!! :)
Sen så har jag kanske blivit lovad pizza också:) Har ju äntligen fått min matlust tillbaka så nu vill jag bara äta allt som går i princip.

pussss


Kommentarer
Postat av: Maria

Man får äta precis vad man vill när man har varit sjuk! Man kan ju fira att man har blivit frisk :) Det finns alltid nåt att fira ;)

2010-02-05 @ 19:32:36
Postat av: Malin

Du har så rätt Maria, Nu e pizzan tryckt och gött i bött vare :)

2010-02-05 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0