Fin dag idag

Fantastiska lördag förmiddag med koppkaffe i handen kan inte bli så mycket bättre :)
Jag mår så himla bra! Älsklingen och jag har snart varit tillsammans i 8 månader, och jag har aldrig någonsin varit så lycklig i hela mitt liv under en så lång sammanhängande tid som jag har varit nu. Älskar dig sååå mycket hjärtat!  Och saker och ting blir bara bättre och bättre :)

Ikväll blir det jobb på gården sen har min FantasiaMia 25års kalas på Korriander :)
Så himla synd att jag missar middagen, men jag hinner ju iaf med nån timme på slutet.
STOOOOOORT GRATTIS TILL DIG STUMPAN



puss alla!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, tusen tack gumman! Såg det först nu :)

2010-03-01 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0