Jag lever! :)

Veeeeeeet jag e sämst på uppdatera just nu.
men har jobbat 16 timmar bara idag så jag e liiiite sliten bara.
Bloggen blir inte prio ett då om man säger ;)

Det var FilipstadsMarken i helgen också :)
En av de bättre vill jag säga <3
Blött och lerigt var det med, men vad gör väl det..


Baby och jag i toppskick


Helgens fynd - Hunden och det stora klistermärket fick jag av D.
Tröjan var mest en deal ;)

Sova nu, har tolv timmars jobb att se fram emot i morgon.
yeeeeees!

PussHörshejLeverpastej


Kommentarer
Postat av: jossan

ojoj, så mkt jobb.. jobba inte ihjäl dig nu va :D haha men kul att du fått jobb ^^. Have fun! Kramaar

2009-09-11 @ 11:04:17
URL: http://yosan.webblogg.se/
Postat av: angelica

haha jag gillar dina fynd Malin ;) haha !Tummen upp! puss

2009-09-11 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0