its weeeeeeekeeeend!

Sådär jaaa, nu har man klarat av ännu en jobbvecka och helgen inleds med afterwork på BMB:)
Med all rätt om jag får säga. Är minst sagt värd det!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag hämta upp min älskling ÄNTLIGEN!
Kanske hinner med en powernap innan det också, så jag slipper att somna ifrån honom i natt som jag alltid annars gör.. har blivit mer en regel än undantag nu tror jag :/
Yaya what ever :)

Nya jobbet känns förövrigt jätte bra, jätte goa arbetskamrater och ungdommarna är också skit goa.
Riktigt kul att åka dit och jobba varje gång, ingen dag är den andra lik :)

Nepp nu har jag inte tid med det här längre.
Puss puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0