NöffNöff flue?

Hmm när jag för ens gångs skull är ledig så är det klart att jag vaknar upp och är sjuk!!
Thanx alot!
Packade ner min tvättkorg och drog hem till Filipstad. Eller hem och hem? Jag kallar både Karlstad och Filipstad för hem.. men det måste väl vara bra? Iaf så har jag kurat ner mig i soffan framför datorn nu. Försökte mig på att se en fotbollsmatch som Filipstad spelade förut, men pallade bara första halvlek sen sa kroppen nej, å nu sitter jag här och är väldigt ynklig :(


Har inte tid att bli sjuk nu, Jag har en monster vecka med massa jobb som måste göras... Ååh! Längtar tills i morgon, då är det någon som verkligen ska få pyssla om mig vare sig han vill eller inte ;) 
Nu ska jag sova så att jag blir frisk tills ikväll för då ska jag på middag :)

Pusssss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0