Titta vad jag hitta :)

Yeah I know we were ment to be..



...Vi var bara inte mogna nog första gången :)
Jag älskar dig Dino Lloyd, och jag vill att hela världen ska veta det!

Allt känns mycket bättre nu, hade en monster vecka fylld av jobb som nästan tog kol på mig men nu har jag laddat batterierna igen iform av sömn sömn sömn och återigen sömn så nu är jag redo för en vecka till, dock blir den här lite lugnare än den förra :)

Var på bio igår, Inglorious bastards -Riktigt bra film, men jag blundade typ en tredjedel av hela filmen för jag pallar inte att se när de är så grymma mot varann, vill bara spy då :) (på tok för känslig jag veeeet)

Nu väntar tvätten på mig.

PussHörsHej

Kommentarer
Postat av: D

Jag älskar dej gumman! helt underbar är du :)

2009-10-05 @ 17:14:42
Postat av: Malin

:) Tack världens bästa pojkvän <3

2009-10-05 @ 19:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0