P.

Solen går sakta upp allt börjar lukras upp
Några fåglar på fjärden som bara guppar runt
Hög på min kur är jag lycklig nu eller Är jag gammal och bara allmänt sur
Håller jag ihop eller faller itu
Men vad som än händer vill jag andas nu
Jag flytt hit o dit i mitt liv från skit för att hitta någon trygg plats o vara vid
Men fan är det det livet handlar om Att finna någon plats där du ändrar om
Pengar ger trygghet men mer besvär
Huvudvärk som bara skär o tär
Är det staten som jagar dagligen Hitta våran roll och bara va de sen
Jag drömmer tillbaks vill va barn igen Att leva utan krav bara en aningen
Minns hur jag sparka boll Minns hur jag hajja noll
Brukar flyga tillbax till mina minnen mellanåt Hur jag var då sa då hur livet verka va då
Back in the days när vi var barn då shit Jag sitter här o fantiserar Drömmer mig tillbax o bara ventilerar
Livet är en komedi för den som tänker En tragedi för den som känner Går samma stig med mina vänner Spelar ingen roll vad som händer Det är bara mitt liv o hur jag känner Lösgör min tid o släcker bränder En tragedi det är så jag känner Men det spelar ingen roll vad som händer

XoXo// I know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0