Hello bloggis

Jag är sämst på att uppdatera, men ni är bäst på att fortsätta läsa, tack för det sötnosar *

Jobb har det vait i helgen, men har även hunnit med en himla massa mys och tillomed 1,5 timmes kalas på krogen, Det blir så när man slutar sent. :)

Idag har jag varit på kalas hos sötaste kusin Lisa som blir 20 år i dag :)
STOOOORT GRATTIS TILL DIG GUMMAN
Efter det så bjöd pappa på mat på McDonk, Mycket gynnsam dag med världens bästa mamma,pappa och ena bror.

Sen har jag inget mer att skriva just nu...förutom att jag är helt hopplöst förälskad i min underbara pojkvän, och att jag toklängtar tills på fredag ;) men först är det 39 timmars arbete att lägga fokus på. Ooolalaa

PussHörshej




Kommentarer
Postat av: lisa

oh, tack! :)

2009-10-14 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0