FBK

Världens bästa pappa bjöd med mig på hockey igår.
ÄNTLIGEN var det dags att gå in i LLA igen, som jag väntat :)
Thanx Daddi!
Själva matchen var väl sådär och publikantalet hade fått plats i Wasahallen, men vann gjorde vi minsann! :)

Ledig i dag,från båda jobben. kors i taket! var bara i väg på en kurs i morse.
Känner mig som en åttioåring i kroppen, Hjärnan funkar inte...glömmer bort att jag gjort saker direkt efter att det precis har hänt. Och här om dagen hällde jag makaroner i yogurten och insåg inte det förens jag var beredd att käka...KNAS... vill nog bara sova bort hela dagen tror jag, Men ikväll ska jag träffa mina tjejer ÄNTLIGEN! Har lite svårt för att få ihop det med att träffa alla nu förtiden och det är nått jag tänker på jämt.
Jobbar i stort sett alltid, och de timmar jag inte gör det måste jag fördela på pojkvän, familj, vänner, tvätta, städa, sova, mig själv. Så till alla er som jag vet att jag varit väldigt dålig på att höra av mig till vill jag bara säga FÖRLÅT! Det ska bli bättring på det. Promiss!


Kommentarer
Postat av: mia

Jo jag kan fatta att du jobbar mycket! Det gör vi nog alla,men att slå en signal på telefon tar inte så lång tid vet du! Kramiz Mia

2009-10-19 @ 09:38:50
Postat av: Malin

Ska jag ringa 05:00 innan jag åker till jobbet eller 22:30 när jag kommit hem? :) kramiz

2009-10-20 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0