BodaBorg

Jag var ju sjukanmäl de första tre dagarna förra veckan, Men lyckades ändå att jobba ihop 48 timmar tors-lördag. Klapp på axeln till mig, sen tog jag ledigt i går för jag kände att jag var värd det :)
Jag och D tog en tripp till Filipstad och fick mat av bästa mamsen och bästaste däddi, sen åkte vi tillbaka till Karlstad för lite shopping.
Det var en bra men slöhögardag :)

Idag har jag varit iväg till BodaBorg i Karlskoga med fritidsgården.
Helt fantastisk dag, och mitt lag lyckades tillochmed att kämpa ihop 5 stcken stämplar :) ...klurigt det där..
De hade halloween tema där nu, så det sprang runt en massa spöken överallt och skrämdes. Och jag tror att jag var nog mer rädd än kidsen som var med :) Men kul var det.

Nu har jag precis fått i mig en bit av världensgodaste tacopaj som älsklingen har gjort, ska snart hoppa in och ta en varm dusch, sen ska jag njuta med m&m godisar framför Desperate.

PussHörsHej

Kommentarer
Postat av: mr bean ;)

du e duktig du vännen, gött att du blivit hyfsat frisk iaf ;)

2009-10-27 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0