AW, 30 årskalas och spysjuka

Helgen var fantastisk på alla sätt och vis, började med afterwork på Bluemoon med tjejerna +Dino och Simon.
riktigt kul på alla sätt och vis, (ända tills slutet av kvällen när missförstånd uppstod,men inget värre än att det löstes snabbt) Lördagen bar det hem till Persberg och 30 års kalas för bästa kusin Therese, som fyllde år i mars :)
Mycket mycket trevligt måste jag säga, med  god mat och roliga lekar :) Lyckad kväll!
Söndagen spenderades mest hos mamma och pappa, mysdag.
Men igår morse vaknade jag av att jag mådde jätte illa och 10 minuter senare spydde jag som en gris.
fy fan.. sen kom febern på det också.. kunde knappt röra mig. och älsklingen var lika dålig som jag så vi låg i varsit hörn av lägenheten hela dagen och sa inte ett ord till varandra för ingn orkade prata :/
Men nu känns det lite bättre iaf. febern har försvunnit och jag får behålla det jag äter. men har inte tagit  många steg ifrån soffan idag.skönt att ha en liten lägenhet sånna här dagar :)
NU orkar jag inte skriva nått mer.
pusspuss alla

VILL GE EN STOR PUSS TILL VÄRLDENS SÖTASTE LILLA ALFRED SOM FYLLER 1 ÅR IDAG.
GRATTIS GUBBEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0