Pappas dag

Min pappa är bättre än din pappa och det har jag firat idag.
God mat bjöds det på och både chokladpudding och hallon/mangopaj till efterrätt.
Nu rullar jag fram.

Det har varit en jätte bra helg,  I fredags så åkte jag och älsklingen till Kristinehamn och hälsade på sötaste Nicole och Emil. Vi åt mongoliskt och hade jätte mysigt :) Så himla kul att äntligen få ses igen :)
När vi kom hem så hade vi Johan Falk maraton och jag gillar de filmerna grymt mycket faktiskt.
Lördagen väntade mamma och pappa i Filipstad med tacos, sen åkte vi upp till mitt älskade Persberg och gick på rockabilly kväll :) Vi upptäckta rätt snabbt att det kanske inte riktigt var våran grej så vi åkte hem till Stefan och Angelica och fortsatte natten istället. Ni är underbara!

Idag har det varit pappas dag hela dagen, han fick Blossa 09 av mig i farsdagpresent :)
Även mamma fick faktiskt också en morsdag present i dag för jag kom på att jag hade glömt bort att ge henne det när det var morsdag :) bättre sent än aldrig. viisst ;)
Såg fotbollen också, satt och håll tummarna för att DIF skulle åka ur allsvenskan, men så blev ju tyvärr inte fallet..What ever egentligen, men D var glad iaf :)

Nu sitter jag och D i soffan helt utslagna med en varsin dator i knät och är väldigt osociala mot varandra.
Det får det bli ändring på nu :)

Pussspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0