Måndag morgon....

....Favorit stunden på hela veckan :)

Nu sitter jag här igen med en kopp kaffe och två hårda mackor med Philadelphiaost och kalkon på och bara tar det lugnt.
Tvätten är ilagd och älsklingen sover så sött att jag inte har hjärta till att väcka honom nu.
Även om klockan börjar ticka iväg..
Helgen har varit bra, Har jobbat på fritidsgården och det är alltid lika kul.
Efter at jag slutat på Fredagnatt så åkte jag in till Korriander och mötte upp Älsklingen, Shilo hade realisefest där, och de hade tydligen varit skit grymma. Jätte synd att jag missade dem. Hade varit kul att se. Lillebror och kusin var där också och röjde järnet, Så himla bra är ni!

Igår var vi på Tingvalla och kollade på bror när han spelade bandy.-Så duktig så!
 Efter det så åkte vi hem och myste framför 5ans alla serier som går på söndagar...tills jag somnade :)
När jag vaknat tog jag på mig hemmafru rollen och bakade scones till kvällsmat.
Myshelg med världen bästa pojkvän!

Nu ska tvätten i tummlarn.

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0