******

Jag kände den lilla söta rödlätta flickan som alltid ville vara med och leka.
Jag lärde tyvärr aldrig känna henne när hon växte upp och blev äldre.
Men varje gång när jag såg henne på stan eller liknande kom hon fram och hälsade med ett stort leende på läpparna, och även om samtalen var korta som "hej, hur är det? mår du bra? hur går det i skolan? osv" så log man ALLTID för sig själv när man gick där ifrån.. Det är så jag kommer att komma ihåg dig Eveline.

Det här är fruktansvärt och enormt tragiskt.
Världen är orättvis och något sånt här ska inte behöva drabba någon.
Alla mina tankar går till familjen, släkt och vänner.

Vila ifrid lilla lilla vännen

Ta hand om varandra där ute.

Stor kram till er ifrån mig.




Kommentarer
Postat av: camilla

Guuud va fint skrivet Malin.

Det är så tragiskt!

Hoppas allt är bra!

Kram

2009-11-27 @ 00:11:53
URL: http://camillabackman.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket Camilla.

Ja det är fruktansvärt hemskt.

Annars är allt bra.

Hoppas att allt är bra med dig också.

kramkram

2009-11-27 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0