Åldersnojja?

Satan vad tiden går fort!  Snart är det första advent sen tar det bara några veckor och sen är det jul, nytt år , Idre och födelsedag som väntar...efter det är det nästan vår och sen är det semestertider. Sommarn går fort såklart sen är det höst igen...Så ja....snart har det gått ett år från och med idag.. Shiiiiet!


Nån som ser någon skillnad? nää inte jag heller, tur att det inte syns på utsidan att man snart är 30 iaf...shiiet..30..då är man nästan 40...och då är jag ju snart lika gammal som min mamma...buuhuuu (å nej kära mamma jag menade inte att du var gammal) :)

Nu är det strax dags för de desperata hemma fruarna, Enda timman på hela veckan som jag har sagt åt D att inte störa :) Love you my love ;)


Kommentarer
Postat av: Laura

Mm, så himla jobbigt med höst över huvudtaget! Jag känner hur den biologiska klockan tickar utan att jag hinner med! Måtte det bli vår snart så man slipper tänka att man snart är 40 ;) Haha.

2009-11-10 @ 21:32:09
URL: http://supahstah.blogg.se/
Postat av: Malin

haha sätt klockan på snooze det har jag gjort ;)

Våren är nära nu, lovar ;)

2009-11-10 @ 22:05:29
Postat av: S.N

På första kortet är jag nykter.



Det är nog den enda lilla skillnad som finns.

2009-11-11 @ 15:28:59
Postat av: Laura

Snoozen är på ;)

2009-11-12 @ 20:48:25
URL: http://supahstah.blogg.se/
Postat av: Malin

S.N . . haha

Laura . . Haha det låter bra, fast faster räknar jag med att bli så småningom :)

2009-11-12 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0