<3

Fyra månader idag hjärtat, God damn it! Fyra jävligt bra månader måste jag säga :)

Det där kortet känns som hundra år sen, fast det är från den 25 Juli :)


Idag vaknade jag upp och var tvär förkyld...har gått sådär att jobba, är bara trött och hängig. snart ska jag iväg till jobb no.2. Hoppas att det går mycket bättre.
Sen när jag kommer hem så hoppas jag att min älskling är här så han kan ta hand om mig lite.
Killa i håret och klia på ryggen gillar vi ;)

Föresten! har ju glömt att berätta för er att jag blev erbjuden ett till jobb för nån vecka sen :)
Ett jobb som jag verkligen jätte jätte gärna skulle vilja ha, inom skolan. men på grund av många omständigheter  tackade nej till.. Lågkonjukturen är en bluff, en ren jävla myt är det! bara så ni vet ;)

Nääää of 2 work!  Ett liv nån? ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0